vineri, 24 august 2012

Life is Worth Living


Am asteptat ceva vreme sa se mai linisteasca lumea si sa se mai dilueze opiniile in cazul Adrian Nastase.
Personal, nu l-am cunoscut si nici nu am fost in Romania macar o zi pe vremea guvernarii lui. Nu ma pot pronunta daca a fost bun sau rau, daca a vandut tara si a luat el banii, daca a dus tara spre progres. Habar n-am! Il stiu pe Adrian Nastase, cel pe care-l stie toata lumea, cel din media, cel de la televizor. Nu stiu ce polite plateste  sau daca ispaseste o pedeapsa  dreapta. Atatia factori sunt de luat in calcul inainte sa ma pronunt incat nici nu stiu de unde sa incep acest calcul.
Cu toate astea impart ceva cu Adrian Nastase omul sau cu oricare alta fiinta umana pusa in situatii extreme, de netrecut. Nastase, ca multi alti oameni puternici, trec greu peste umilinte, peste loviturile imparabile ale vietii. Situatia lui a ajuns, la un moment dat, imparabila.
 La o alta scara am fost si voi mai fi in starea de spirit in care a fost el.  In momente care par de netrecut oamenii se gandesc la solutii extreme.  Lucrarea mea il foloseste pe Adrian Nastase ca si figura iconica a omului ajuns la un capat de drum acolo unde speranta nu exista.  Cu toate astea, figuri publice, bogati, saraci, vedete sau anonimi… viata merita traita!
Eugene Al Pann

"Life is Worth Living" - ulei, email pe panza, 123 x 90 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu