luni, 9 aprilie 2012

Bijuteria de autor sau sculptura mica?

Pe Andreia Popescu (n.1973)am cunoscut-o la Jewelry Design Fair si m-a impresionat cu lucrarile sale. Inelele ei sunt mici obiecte care bucura ochiul. Le-am apreciat ca pe niste sculpturi mici dar foarte puternice, delicate, bine proportionate care-ti luau ochii prin forma, finisaj dar si prin amplasarea inteligenta a pietrelor.


"Imi place sa lucrez inele. Inelele reprezinta pentru mine o forma de comunicare si evidentiere. Un inel deosebit te face sa te simti bine dar poate fi si o carte de prezentare a personalitatii tale.
Bijuteriile mele se remarca prin volumetrii indraznete si noi finisaje ale suprafetelor, forma lor aparent greu de purtat, dovedindu-se a fi complexa si atipica. Folosesc argint, aur, pietre pretioase si semipretioase naturale. In colectiile mele se pot intalni si materiale ce nu sunt specifice bijuteriei clasice cum ar fi Plexiglasul, aceasta combinatie conferind bijuteriilor un plus de originalitate.
Colectiile mele tin de inspiratia de moment. Inspiratia mea vine de pretutindeni din jurul meu: forme, senzatii, simtaminte ...
Ca o concluzie, pot spune ca bijuteriile mele pot fi purtate de persoane speciale, capabile sa inteleaga povestea din spatele acestora, sa inteleaga si sa pretuiasca metalul pretios ca valoare intrinseca si sa simta vibratia cristalelor si a pietrelor folosite. Mi-as dori ca, mai presus de imagine, bijuteriile mele sa transmita energie pozitiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu